Home / ZDRAVLJE / KOŽA JOJ JE GORELA I ISPADALA: Koristila je preparat koji mnogi koriste… Obratite pažnju! (FOTO)

KOŽA JOJ JE GORELA I ISPADALA: Koristila je preparat koji mnogi koriste… Obratite pažnju! (FOTO)

kozaMislila je da joj to pomaže.
Kara Vard (28) je počela da proživljava pakao onog momenta kada je prestala da koristi kreme na bazi sterioda, koje je koristila zbog ustanovljenog ekcema.

Međutim, njena koža je tek tad buknula. Počela je da gori i boli na najblaži dodir.

Lekari su joj ustanovili sindrom Crvene kože. Njena koža je počela da otpada i da se peruta. Otvorene rane su trajale čak dve godine. Sada joj se stanje vratilo u normalnu i može voditi normalan život.

– Bilo je užasno. Nisam mogla da verujem da kreme na bazi steroida, legitimno prepisane, da mi mogu izazvati ovakve komplikacije. Moja koža je bukvalno ispadala po kući, perutala se i ja nisam znala šta da radim – rekla je Kara.

5004Ona je imala osećaj da njena koža više neće biti u stanju da ponovo izraste. Svake noći nije mogla da spava više od sat vremena, a budila se u krevetu punom perutane kože, koja je podsećala na pesak.

– Kreme na bazi steroida koristim od tinejdžerskog doba, a nisam znala da su toliko štetne i da je moje telo postalo imuno na njih – priča ova 28-godišnja žrtva.

 

Sindrom crvene kože je stanje koje nastaje usled upotrebe steroida za lečenje aktualnih problema sa kožom. Najviše od toga stradaju osobe koje žele da posvetle kožu, da izleče akne ili ekceme.

(Srbija Danas)

Check Also

MEDICINA U ČUDU: OVAJ ZAČIN LEČI NAJTEŽE BOLESTI, A SVI GA IMATE KOD KUĆE! (RECEPT)

Ako ste vi ili vaši voljeni patili od karcinoma, Alchajmerove bolesti ili drugog oblika demencije, …